№ п/п | Напрями роботи | Термін проведення |
1. | Ознайомитися з даними психолога школи про учнів класу (тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість). | Вересень – жовтень |
2. | Визначити обдарованих дітей. | Жовтень |
3. | Розробити індивідуальні алгоритми їх виховання. | Жовтень |
4. | Організувати дослідницьку діяльність обдарованих дітей з урахуванням їх інтересів | Протягом року |
5. | Розробити систему диференційно-виховних занять згідно з нахилами дітей, враховуючи їх інтереси. | Протягом року |
6. | Простежити зайнятість дітей у гуртках та факультативах. | Протягом року |
7. | Забезпечити участь дітей у шкільному турі Всеукраїнської олімпіади з предметів. | Протягом року |
8. | Провести консультації батьків: - Визначення кола інтересів
- Індивідуальні особливості дитини
| Протягом року |
9. | Провести анкетування дітей: - „Рівень життєвої мудрості”
- „Здібності школяра”
- „Як вивчити свій характер”
- „Виявлення схильності учня до навчальних предметів”
| Протягом року |
10 | Скласти зведену таблицю рівня креативності обдарованих дітей | травень |