– сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів школи;
– проводить психодіагностику та корекційно-розвивальну роботу серед школярів, батьків, педагогів;
– допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу.
1. Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага).
2. Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки.
3. Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів.
4. Допомога у професійному самовизначенні старшокласників.
5. Профілактика та корекція поведінкових порушень в учнів.
6. Просвітницька робота серед учнів, батьків по формуванню навичок здорового способу життя.
• Сприяти всебічному розвитку психіки особистості школярів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
• Визначення рівня розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.
• Активізація прояву пізнавальної сфери учнів.
• Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.
• Психологічний супровід учнів 1-их, 5-их класів в процесі їх адаптації до навчання.
• Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню.
• Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
• Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.